Reklamace
Postup pro reklamaci:
- Pro vyřízení reklamace vyplňte prosím náš reklamační formulář.
- Vyplněný formulář zašlete na adresu [email protected]. PDF formulář lze vyplnit pouze elektronicky, bez nutnosti tisku. V případě, že se reklamace týká poškozeného zboží, přiložte k formuláři také fotodokumentaci.
- Fotodokumentace poškozené zásilky musí obsahovat minimálně 5 záběrů, viz příklady níže.
- Fotodokumentace poškozené zásilky musí obsahovat minimálně 5 záběrů, viz příklady níže.
- Na základě zaslaných podkladů Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení pro upřesnění dalšího postupu.
Reklamace se řídí obchodními podmínkami.
Příklady správné fotodokumentace:
1. Foto celého balíku
2. Foto štítku PPL
3. Foto detailu obalu v místě poškození
4. Foto výplně/umístění zboží v balení
5. Foto poškozeného zboží (případně jeho šarže)