Reklamace

Postup pro reklamaci:

  1. Pro vyřízení reklamace vyplňte prosím náš reklamační formulář.
  2. Vyplněný formulář zašlete na adresu reklamace@henryschein.cz. PDF formulář lze vyplnit pouze elektronicky, bez nutnosti tisku. V případě, že se reklamace týká poškozeného zboží, přiložte k formuláři také fotodokumentaci.

    • Fotodokumentace poškozené zásilky musí obsahovat minimálně 5 záběrů, viz příklady níže.

  3. Na základě zaslaných podkladů Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení pro upřesnění dalšího postupu.

Reklamace se řídí obchodními podmínkami.

Příklady správné fotodokumentace:

1. Foto celého balíku

2. Foto štítku PPL

3. Foto detailu obalu v místě poškození

4. Foto výplně/umístění zboží v balení

5. Foto poškozeného zboží (případně jeho šarže)